Søg i denne blog

søndag den 14. oktober 2012

Sådan holder jeg motivationen

Når jeg syntes, at det hele bliver lidt for surt, ser jeg på billeder og tal for at holde motivationen. Hver lørdag vejer jeg mig for at holde øje med vægten. Hver 14. dag tager jeg billeder og måler arme, bryst, talje, mave, rumpe, lår og læg.


Under mit vægttab har jeg ialt tabt 61,8 cm fordelt på kroppen.

Under et vægtab er det en god ide at veje sig en gang om ugen. Når man skal vejes, skal man altid gøre det på samme tidspunkt på dagen. F.eks. gør jeg det hver lørdag morgen, inden jeg har spist eller drukket. Under et vægttab vil man opleve, at det nogle gange kan stå stille. Dette kan skyldes, at der er meget væske, som er ophobet i kroppen. Det er derfor vigtigt, at man holder planen, og sammenligner flere målinger.

Status efter lørdagens vejning er, at jeg nu er nede på 62 kg med et samlet vægttab på -8,3 kg.

- Chris

Ingen kommentarer:

Send en kommentar