Søg i denne blog

fredag den 12. oktober 2012

"Nej, tak"


Når man gerne vil tabe sig, og er på en kostplan, er man nød til at lære at sige nej tak.

I starten var det svært, men med tiden er man bare vant til det. Efterhånden vender folk omkring sig til det, og spørger slet ikke.
Når vi f.eks. har været inviteret hen til nogle venner, har jeg selv taget min mad med. Selvfølgelig var det lidt underligt, at skulle have madpakke med. Men det har været med til, at jeg idag har tabt mig så hurtigt, som jeg har. Jo flere "sidespring" man har, jo længere kommer det til at tage, eller endnu værre, at man ikke får noget positivt resultat.



Man vil møde fristelser alle steder. Man må bare gøre sig klart, hvis man vil opnå resultater, så er det med at holde ved. Man skal huske, at det ikke er for altid alle de gode sager, er væk. På de tolv uger jeg har været igang, har jeg haft to "spisedage". Det er en dag, hvor jeg ikke tæller kalorier, og spiser det jeg har lyst til. De dage ser jeg virkelig frem til, og jeg glæder mig som et lille barn.

Når jeg engang har nået mit mål, vil jeg holde den sunde livsstil i hverdagen og have fri i weekenden. Men det må jeg finde ud af når den tid kommer. Men en ting er sikkert, den sunde livsstil er kommet for at blive ;) Og den er mere end velkommen hos mig. 

- Chris

Ingen kommentarer:

Send en kommentar