Søg i denne blog

fredag den 23. november 2012

Spisedag


I går havde jeg spisedag, og jeg har glædet mig som et lille barn. Den fik ikke for lidt, jeg lagde ud med morgenbrød og om aftenen stod den på Thanksgiving middag med mine venner. Derudover havde jeg også været forbi den lokale slik-pusher og købe bland selv slik. Jeg elsker det. =)

Et spørgsmål jeg ofte får stillet er: hvor tit at jeg holder disse dage. Og nu hvor jeg havde spisedag igår, syntes jeg, at det er passende, at der kommer et indlæg om netop dette emne.

En spisedag er en dag, hvor jeg må spise, lige det jeg har lyst til. Normalt tæller jeg hvor mange kalorier, jeg indtager. Jeg har været igang med mit vægttab i omkring fire måneder, og jeg har i alt haft 3 ½ spisedage. Når jeg har haft en spisedag, kan jeg se på min ugentlige vejning, at vægten holder stille. Men jeg syntes, at det er vigtigt, at man får lidt belønning for arbejdet. Jeg kan virkelig godt lide denne ordning med spisedag. De er med til, at jeg kan holde mig fra de gode sager i hverdagen, for jeg ved, at jeg får lov på mine spisedage. Det bedste er, at når jeg har spisedag, så spiser jeg det med god samvittighed, og jeg nyder det virkeligt.

- Chris.
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar