Søg i denne blog

mandag den 26. november 2012

Fem ønsker til jul

Det kan være svært at finde på ønske. Er det også svært for dig? Her kommer jeg med fem ideer til ønsker. Det er mest for dem, som ønsker at tabe sig eller leve sundt. =)

Nr. 1 - "I do move" skridttæller til 325 kr. på idomove.com


Det er enkelt. 


  • Køb en skridttæller
  • Opret bruger på idomove.com
  • Hver gang at du er aktiv eller går så optjener du point.
  • På hjemmesiden kan man så benytte sine point i konkurrenser.
Man kan også kæmpe mod venner. Det syntes jeg er motiverende.

Nr. 2 - Kogebogen fra Ubberup højskole 1 og 2 (Ca.195 pr. stk.)

Jeg kan virkelig anbefale disse kogebøger. Dem har jeg fået meget inspiration fra. Der er udregnet hvor meget hver ret indeholder pr. 100 g. Det syntes jeg er smart.

Nr. 3 - Al dente køkkenvægt (199 kr. i kop&kande)

Når man gerne vil tabe sig er det godt at vide hvor mange kalorier man indetager. Derfor skal man have en køkkenvægt. Jeg ville ikke kunne leve uden.

Nr. 4 - Pulsur


Alt skal gøres til en konkurrence. Så bliver det meget sjovere. F.eks. at løbe.

Nr. 5 - Sko "Nike free" 

Nike Free Run+ 2

Man skal helst bevæge sig 30 min. om dagen og det er vigtigt med godt fodtøj. Jeg har selv to par. Men man kan aldrig have for mange, for de er fantastiske at have på.

Det var alt fra mig.

- Chris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar