Søg i denne blog

lørdag den 3. november 2012

Så er der status igen

Så er det blevet tid til et indlæg om mit vægttab igen.
Siden sidste gang jeg fik taget mål og taget billeder, har jeg haft spisedage, så det er gået lidt op og ned.

I efterårsferien havde jeg fri, og var hjemme hos mine forældre i Aalborg. Det var egentlig meget nemt at holde den sunde stil. Jeg kunne virkelig mærke, at alle havde tænkt over, at de ville servere mad efter mine behov. Det var virkelig skønt, og det gjorde det meget nemmere for mig at holde den sunde stil. I denne uge vejede jeg ikke mine måltider. Men efter at have vejet det i så lang tid, ved jeg ca. hvor meget jeg må tage af hver ting, og hvilke ting jeg skal holde mig fra. Efterårsferien sluttede jeg af med en fødselsdag hos min veninde og brunch hos en anden veninde. Der var rigtig mange gode sager, og jeg havde givet mig selv lov til at holde spisedag. Derfor var jeg ca. gået et kilo op i vægt. Den 13/10 vejede jeg 62 kg og den 20/10 63,5 kg. Allerede en uge efter var jeg kommet ned på 62,1 kg. 

Så vejningen fra idag viste, at jeg vejede 61,7 kg. Så nu er jeg kommet op på et samlet vægttab på 8,6 kg. Så er der ikke lang tid til, at jeg har nået mig 2. delmål. =) Det er bare så fantastisk. Jeg har aldrig været så glad, det er ikke kun det fysiske, som har ændret sig. Jeg er blevet meget gladere og mere selvsikker. Alt dette ville jeg aldrig, have kunne gøre uden min fantastiske veninde Annika. Det var Annika, som lavede min madplan, og som har vejledt mig under hele vægttabet.




Til venstre dag 0 (25.07.12) og til højre dag 102 (03.11.12)

- Chris

Ingen kommentarer:

Send en kommentar