Søg i denne blog

søndag den 11. november 2012

Et spørgsmål jeg ofte får stillet

Et spørgsmål jeg ofte får stillet er: "Hvad spiser din kæreste så?"
Egentlig spiser han stort set det samme som jeg. Når jeg laver mad, laver jeg det altid i to gryder eller fade. Et hvor alt bliver vejet til mig og et på øjemål til ham. Fordi han ikke skal tabe sig, kommer jeg lidt ekstra ting i hans. Han får F.eks. mornay sauce i sin lakselasgne eller bacon om sin kylling.

Mange ville nok syntes, at det ville være svært ikke selv at blive fristet. Sådan har jeg egentlig ikke haft det. Jeg gjorde mig klart fra start, at det var noget, som jeg ville gøre, og det skulle ikke gå ud over ham. Jeg ved jo også, at det ikke er for altid, at jeg skal holde mig fra nogle ting.

Når man gerne vil tabe sig, tror jeg, at det er vigtigt, at man ikke går, og har ondt af sig selv. Det er da surt, at man skal bruge meget tid i køkkenet på at lave madpakker, mellemmåltider og aftensmad. Og det er da svært, at skulle sige til folk, at man tager sin egen mad med. Eller se andre spise gode sager.

MEN DET ER VIRKELIG PRISEN VÆRD!!!

Det at jeg ikke har syntes, at det var synd for mig, har været med til, at jeg har kunne holde min plan og ikke "falde i". For mig har det været vigtigt, at andre ikke skulle holde tilbage på grund af mig. Jeg har intet imod, at andre sidder og spiser gode sager. Jeg har taget et valg: JEG VIL TABE MIG - og det kan ikke lykkes, hvis jeg "falder i" hele tiden.

Jeg har aldrig været så glad og selvsikker. Idag behøves jeg ikke at købe tøj, som kan dække dellerne. Jeg er ikke bange for at kigge mig i spejlet, for ve at jeg ser brand godt ud.

- Chris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar