Søg i denne blog

tirsdag den 4. december 2012

Så er 1. og 2. delmål gennemført


Der har været stille på bloggen på det seneste. Men det har det heldigvis ikke med mit vægttab. Jeg har nu gennemført mit 1. og 2. delmål og smidt i alt 10 Kg. Det er så fantastisk skønt. Jeg har også besluttet mig for, at mit 3. delmål skal være at komme ned på 58 kg. dvs. tabe mig 2 Kg. Jeg stiler mod at gennemføre mit 3. delmål til den 26 Januar 2013.

Vi må se om, at det kan lade sig gøre. December er jo en måned med meget hygge og god mad. Men jeg har forsøgt at planlægge, så hele december ikke bliver til spisedage. Derudover har jeg valgt at motionere oftere her i denne måned. 

Nedenfor har jeg sat to billeder op. Det ene er fra da jeg startede (70,3 Kg). og det andet er fra denne uge (60,2 Kg). Jeg syntes virkelig, at der er en stor forskel.

- Chris

2 kommentarer:

  1. MEGET stor forskel! Du er så sej og ser mega godt ud :). Godt gået!!!

    SvarSlet
  2. Hej!
    Har lige fundet din blog, og finder den inspirerende.
    Hvordan har du tacklet omgivelsernes reaktion på din nye livsstil? Jeg har ofte oplevet meget lidt forståelse fra venindernes side, og især i situationer hvor der fx deles kage ud i klassen. Folk kan godt se jeg skal tabe mig, men det er som om de ikke mener jeg skal være sund sammen med dem.
    Håber du vil dele dine erfaring :-)

    SvarSlet